Iz uvodnika 13. broja Compasa.

Nova je godina, kažu, prilika za novi početak. Mnogi su zacrtali neke ciljeve i donijeli novogodišnje odluke, a vjerujem s datumom izlaska ovog broja, već su ih se i prestali pridržavati. Zanimljivi smo mi ljudi kako uvijek tražimo neke okrugle datume, početak godine, mjeseca, od vlastitog rođendana, korizme i slično ne bi li se počeli pridržavati nečega bilo da se radi o prestanku pušenja, bavljenja sportom, početku učenja ili nečeg treće. Koliko puta si kažemo «Od sutra počinjem...», a sutra nam ima novo sutra. I sam sam često po tom pitanju takav, trudim se, no uvijek nešto omete ono sutra. Pitanje je discipline i odlučnosti koliko stvarno imaš želje to što kažeš i učiniti. Veći dio siječnja bavili smo se i odradili prikupljanje podataka za istraživanje medijskog tržišta na području Lipika i Pakraca. Po hladnoći, snijegu i kiši sam s timom obilazio teren od Badljevine do Marinog Sela i «liječio» svoje «komplekse» odgađanja ovog istraživanja koje sam si rekao da ću napraviti još prošle godine. Nisam uspio saznati informaciju je li netko takvo istraživanje prije radio na našem području, a i dosta ljudi s upitnikom nad glavom razmišlja što će nam uopće to!? Uzmimo da vas netko pita kako ću doći do Lipika? Upravo to pitanje testirao sam na nekoliko sugovornika, a odgovor je bio vrlo sličan. Glasio bi da treba ići na autoput, izlaz Kutina ili Novska... Moje protupitanje bi bilo da tko kaže da dolazim iz Zagreba? Upravo u tome leži i odgovor na pitanje što će nam to? Ako negdje želiš stići odnosno ostvariti neki cilj (prodaju novina, posjećenost stranice) moraš znati gdje se trenutno nalaziš, koja ti je startna pozicija i da li ti je cilj realan. Pretpostavke u cijeloj priči mogu uzrokovati samo krivi način razmišljanja kao i dodatni financijski i vremenski trošak. Mi smo naše istraživanje odradili, interpretaciju podataka napravit ćemo za sljedeći broj Compasa, a prema prvim pokazateljima, ono što veseli, za samo tri mjeseca postojanja www.compas.com.hr portala «ogrebali» smo se za 50% posjetu među našim građanstvom. Ovaj podatak sam za sebe ne znači previše, ali kad je poznat onaj da više od 30% kućanstava nema internet, onda nam u ovom segmentu interneta ostaje malo mjesta za napredak.
© 2014-2025. COMPAS portal - Sva prava pridržana.